Strona wykorzystuje cookies. Korzystając ze strony wyrażasz na to zgodę. Kliknij Ok, aby zamknąć.

Informacje o dostawie


DOSTAWA


Darmowa dostawa od 350 zł!


Zamówione produkty doręczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS.
Termin dostawy to 4 - 5 dni roboczych jeśli zamówienie zostanie złozone danego dnia do godziny 10:00 - tej.

Koszt przesyłki: 12,90 zł
Koszt przesyłki pobraniowej: 16,8zł (zawiera koszt przesyłki kurierskiej 12,90zł plus dodatkowy koszt za wysyłkę pobraniową 3,9 zł)

Darmowa dostawa od 350 zł, jeżeli wybraliście przesyłkę pobraniową, płacicie tylko za usługę pobraniową, czyli 3,9zł.
Kurierzy doręczają przesyłki od 9 do 18 - zatem najbezpieczniej jako adres dostawy przesyłki podać miejsce, w którym spędza się największą część dnia - może to być miejsce pracy (koniecznie wpisujemy wtedy nazwę firmy!).
O nadaniu przesyłki otrzymacie informację mailem.


Firma GLS świadczy usługę śledzenia przesyłki - aby sprawdzić gdzie aktualnie znajduje się przesyłka należy odwiedzić stronę https://gls-group.eu/PL/pl/uslugi-dla-odbiorcow
W przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, podejmie ponowną próbę doręczenia paczki następnego dnia roboczego.
Jeśli po dwóch dniach od daty wysyłki kurier nie doręczył paczki - prosimy o kontakt z firmą kurierską. Odpowiedni numer telefonu można znaleźć na stronie
Zamówienie przesłane kurierem można opłacić gotówką przy odbiorze (sposób płatności "za pobraniem") lub przed jej wysłaniem - przelewem bankowym albo za pomocą platformy Dotpay.
Prosimy dokładnie obejrzeć przesyłkę przed jej odebraniem od kuriera - jeśli nosi ona ślady mechanicznego uszkodzenia trzeba koniecznie otworzyć paczkę przy kurierze, jeśli zawartość jest uszkodzona - należy bezwzględnie spisać protokół szkody, który będzie później podstawą reklamacji usługi doręczenia. 


Jak odstąpić od umowy?


Nie jesteś pewny czy zamawiasz właściwy produkt? U nas niczym nie ryzykujesz! Produktów można zwrócić do 30 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podawania powodu zwrotu. Masz zatem dłuższą gwarancję zwrotu pieniędzy niż w klasycznym sklepie! W przypadku, gdy perfumy nie są odpakowane (nie jest naruszone foliowe opakowanie, jeśli pudełko takie posiada), oraz gdy nie zostały one użyte - zwrócimy Ci pełną kwotę pieniędzy.

Formularz odstąpienia od umowy kupna znajdziesz tutaj

Wiemy, że podstawą zakupów przez internet jest zaufanie. Najbardziej zależy nam na Twoim zadowoleniu z naszych usług, Dokładamy więc wszelkich starań, by podwyższać ich standard.

Informację na temat prawa odstąpienia od umowy znajdziecie  tutaj. (artykuł 7.)


PŁATNOŚĆ


Zapłacić za wybrane produkty możesz dzięki usługą Dotpay oraz za pobraniem u kuriera lub przelewem bankowym.

Dane do przelewu:

Beauty Line Sp. Z o.o

Raiffeisen POLBANK

Nr. Rachunku bankowego: 62175000120000000032976368

W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.